dilluns, 8 d’octubre del 2018

Lambert Escaler Milà, 1992

Catàleg (primeres i darreres pàgines) de l'exposició "Lambert Escaler i Milà. Artista vilafranquí del modernisme (1874-1957)" presentada al Fòrum Berger- Balaguer de Vilafranca del Penedès l'agost i setembre de 1992. El catàleg, imprès a les vilafranquines gràfiques Isart té un total de 24 pàgines (160 x 220 mm.) imprès a quatricomia a les vilafranquines gràfiques Isart. Inclou a les pàgines centrals textos de M. Montserrat Miret i Nin, Francesc Fontbona i Carme Gassó i Ramiro.

En reproduïm les primeres i darreres pàgines a resultes d'una observació que ens fa Óscar Fernández Poza, autor de una tesis doctoral sobre Avel·lí Artís i Balaguer, relacionada amb la seva obra dramàtica. En una conferència aplegada posteriorment al meu blog: 

http://lavilafranquina.blogspot.com

amb data 13 d'agost del 2016 

http://lavilafranquina.blogspot.com/2016/08/sobre-els-artis-i-balaguer_13.html#comment-form

vaig fer referència al fet que -creia jo- Lambert Escaler va escriure alguna obra conjuntament amb Avel·lí Artís Balaguer. L'estudiós Óscar Fernández em demana la referència i jo reconec que portava els papers mullats i, per algun motiu que no puc concretar, vaig pensar que hi havia una obra teatral de tots dos, cosa que no sembla certa. Valgui aquest text d'excusa per l'errada que rectifico al blog.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada